مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 13:572022-04-28سياسي

گروه های برتر جشنواره آوای نور معرفی و تجلیل شدند


جشنواره آوای نور ویژه گروه های مدیحه سرایی و هم آوایی یادبود معلم و قاری فقید زنده یاد حسن صفری در قالب یکی از بخش های بیست ونهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار و گروه های برتر معرفی و تجلیل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس جشنواره آوای نور ویژه گروه های مدیحه سرایی و هم آوایی یادبود معلم و قاری فقید زنده یاد حسن صفری در قالب یکی از بخش های بیست ونهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار شد.

این جشنواره با موضوع  با موضوع بخش اصلی: قرآن، ادعیه و مناجات و بخش فرعی: مناسبت های ماه مبارک رمضان به صورت مجازی برگزار شد.

جشنواره آوای نور به همت سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ و با همکاری گروه محمد رسول الله و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش آوا ها و نغمات دینی نمایشگاه قرآن برگزار شد.

در این جشنواره بیش از 80 اثر از گروه های مختلف به دبیر خانه جشنواره ارسال شد که نهایتاً پنج گروه در بخش اصلی و سه گروه در بخش فرعی معرفی و تجلیل شدند.

در بخش اصلی گروه های برتر به ترتیب، 10، 8، 6، 4 و 2 میلیون تومان جایزه گرفتند و در بخش فرعی هم گروه های برتر 8، 6 و 4 میلیون تومان دریافت کردند.

اسامی گروه های برتر بخش اصلی جشنواره محراب تهران ذکر تهران .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های برتر جشنواره آوای نور معرفی و تجلیل شدند

گروه های برتر جشنواره آوای نور معرفی و تجلیل شدند