مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 14:122022-04-28اقتصادي

جشنواره فرهنگی اقوام اردیبهشت ماه در خرم آباد برگزار می شود


معاون عمرانی استانداری لرستان گفت: جشنواره فرهنگی اقوام اردیبهشت ماه امسال در خرم آباد برگزار می شود.

- ، احمدرضا دالوند امروز پنج شنبه در حاشیه جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره فرهنگی اقوام در خرم آباد با اشاره به حضور کم سابقه مسافران نوروزی در مرکز استان و بازدید از مجموعه فرهنگی تاریخی قلعه فلک الافلاک، اظهار داشت: با برنامه ریزی مناسب در ستاد هماهنگی خدمات سفر طی ایام نوروز شاهد اسکان حدود 30 هزار مسافر به طور شبانه در خرم آباد بودیم.

وی نقش صنعت گردشگری در ایجاد اشتغال و رونق درآمد اقتصادی را مهم دانست و افزود: لرستان در بحث حضور مسافران نوروزی و بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری رتبه چهار کشوری را کسب کرد که در ادوار گذشته یک اتفاق نادر است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه اردیبهشت سال جاری شاهد رخداد مهم ملی تحت عنوان جشنواره فرهنگی اقوام در خرم آباد خواهیم بود، گفت: در کنار این جشنواره همایش روز ملی خرم آباد و گردهمایی استانداران غرب کشور به منظور تدوین برنامه های گردشگری مربوط به این استان ها برگزار خواهد شد.

دالوند ادامه داد: جلسه هماهنگی جشنواره فرهنگی اقوام به منظور هماهنگی بین دستگاه های اجرایی، برنامه ریزی مدون و چگونگی اطلاع رسانی در سطح ملی برگزار شد که در این خصوص پس از بررسی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره فرهنگی اقوام اردیبهشت ماه در خرم آباد برگزار می شود

جشنواره فرهنگی اقوام اردیبهشت ماه در خرم آباد برگزار می شود