مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 14:172022-04-28سياسي

شوراها مطالبه گر و پل ارتباطی مردم و دستگاه های اجرایی باشند


کار شوراها فقط مرتبط با شهرداری نیست بلکه شوراهای اسلامی شهر و روستا می توانند از دستگاه های دیگر مطالبه کرده و پل ارتباطی مردم با آنها باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حسن عسکری ظهر امروز در دیدار با اعضای شوراهای اسلامی شهر سنندج و بخش های این شهرستان اظهار داشت: اعضای شوراها منعکس دهنده و پیگیری کننده نیازها و خواست مردم باشند.

وی با بیان اینکه اعضای شوراهای اسلامی مستقیم توسط مردم انتخاب شده و شانی مردمی دارند پس جایگاه مهمی می یابند، گفت: شوراهای اسلامی شونات دیگر همچون فرهنگی، آموزشی و اجتماعی دارند.

وی اضافه کرد: شوراها از همه ظرفیت های دولتی و غیر دولتی برای رفع و جبران کمبود در حوزه های مختلف از جمله اماکن آموزشی بهره ببرند.

فرماندار شهرستان سنندج ادامه داد: کارکرد فرهنگی یکی از کارکردهای اصلی شوراها است که می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی موثر باشد.

وی با اشاره به اینکه هیچکس خود را نباید از مشاوره بی نیاز بداند اظهار داشت: شوراها مشاوران امین، متخصص و متعهد داشته باشند.

عسکری با بیان اینکه شورا برگرفته از آموزه های دینی و مفاهیم قرانی است افزود: شورا بر اساس بهره گرفتن از خرد جمعی است و جایگاه خاصی در نظام اسلامی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوراها مطالبه گر و پل ارتباطی مردم و دستگاه های اجرایی باشند

شوراها مطالبه گر و پل ارتباطی مردم و دستگاه های اجرایی باشند