مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 14:372022-04-28سياسي

فعالیت های دامپزشکی تضمین کننده سلامت جامعه است


تلاش ها و فعالیت های دامپزشکی در راستای تأمین و تضمین سلامت و امنیت غذایی جامعه قابل توجه و احترام است.

- خبرنگار مهر ، سید محمد اعتماد اعجازی بعد از ظهر پنجشنبه در مراسم تجلیل از بازرسان بهداشتی دامپزشکی کشتارگاه ها در اردبیل اظهار کرد: درک واقعی و متقابل از فعالیت های این ارگان در حوزه سلامت، امنیت غذایی و فعالیت های حساس دامپزشکی در جامعه وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت های دامپزشکی تضمین کننده سلامت جامعه است، تصریح کرد: در بازدیدی که در ایام تعطیلات نوروزی از کشتارگاه های اردبیل داشتیم، زحمات و سختی کار دامپزشکی مسجل و اهمیت موضوع نظارت بهداشتی به کلی برایم روشن شد.

فرماندار اردبیل با اشاره به اینکه تجلیل از بازرسان بهداشتی به دلیل سنگینی مسئولیت وظیفه همه مسئولان است، گفت: از نزدیک با برخی از فعالیت های دامپزشکی آشنایی دارم و در اجرای طرح های نظارتی و اقدامات مناسب دامپزشکی تا جایی که در حوزه اختیارات فرمانداری باشد، از دامپزشکی حمایت خواهیم کرد.

در این دیدار مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل نیز با بیان اینکه تمام تلاش مجموعه دامپزشکی در راستای تأمین امنیت غذایی و تضمین سلامت عمومی است، افزود: اداره کل دامپزشکی با طیف گسترده ای از فعالیت ها روبه رو است و شاید مردم بدون توجه به فعالیت های دامپزشکی هر روز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های دامپزشکی تضمین کننده سلامت جامعه است

فعالیت های دامپزشکی تضمین کننده سلامت جامعه است