مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 14:472022-04-28اقتصادي

ماشین آلات فرسوده هزینه تولید را افزایش می دهد


معاون هماهنگی اموراقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با بیان آنکه نوسازی صنایع از جمله اقداماتی است که در دستور کار تیم اقتصادی استان قرار دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمد کلامی در آیین افتتاح واحد تولیدی دانش بنیان ایمن موتور در شهرک صنعتی شهید سلیمانی تبریز اظهار کرد: با بازتعریف فرآیندها در صدور مجوز و حمایت های بانکی، گمرکی جذابیت آذربایجان شرقی برای سرمایه گذاری در مقایسه با دیگر استان ها بسیار زیاد خواهدشد.

وی با اشاره به حمایت از نشان و هویت صنعتی موجود در استان مانند کیف و کفش، چرم، خودروسازی، صنایع غذایی و فرش ادامه داد: معرفی نشان های جدید با محصولات جدید نیز می تواند به رونق اقتصادی منجر شود.

معاون هماهنگی اموراقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با بیان آنکه نوسازی صنایع از جمله اقداماتی است که در دستور کار تیم اقتصادی استان قرار دارد ؛ اضافه کرد: فرسوده بودن ماشین آلات هزینه تمام شده واحدهای بزرگ را در مقایسه با رقبایی که از تکنولوژی روز استفاده می کنند؛ افزایش می دهد.

کلامی تصریح کرد: هنوز راه های نرفته زیادی داریم و باید مسیر صادرات غیرنفتی را از یارانه به ارزش افزوده با ارتقاء تکنولوژی و ارتقاء آموزش و بهره وری تغییر دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماشین آلات فرسوده هزینه تولید را افزایش می دهد

ماشین آلات فرسوده هزینه تولید را افزایش می دهد