مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 15:222022-04-28اجتماعي

آمادگی مراکز و پایگاه های بهزیستی برای جمع آوری زکات فطره در قم


مراکز و پایگاه های سیار بهزیستی استان قم آماده جمع آوری زکات فطره مؤمنین در روز عید سعید فطر هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قم، مهدی پهلوانی با اشاره اجازه مراجع عظام تقلید مبنی بر پرداخت زکات فطریه به مددجویان و اقشار تحت پوشش بهزیستی ضمن اعلام آمادگی این اداره کل همچون سنوات گذشته جهت جمع آوری زکات فطره ، نذورات و کفارات مؤمنین و مردم شریف استان خاطر نشان کرد: مراکز بهزیستی در سطح  استان اعم از مراکز مثبت زندگی، مراکز شبانه روزی ، مراکز توانبخشی و اجتماعی و .

و طبق مصوبات ستاد زکات استان پایگاه های سیار این اداره کل در اطراف حرم مطهر، مسجد مقدس جمکران ، میادین اصلی و مساجد استان آمادگی دارند تا زکات فطره مؤمنین را جمع آوری نموده و در کوتاه ترین زمان بدست نیازمندان واقعی برسانند.

مدیر کل بهزیستی قم افزود: مردم سخاوتمند و نوع دوست می توانند با استفاده از کد دستوری  #  9090 * 724 *  و شماره کارت 6367957076182588  برای پرداخت فطریه اقدام کنند همچنین  شماره تماس 09109073205برای راهنمایی در این خصوص در نظر گرفته شده است .

میزان فطریه امسال برای قوت غالب گندم از سوی مراجع عظام تقلید مبلغ 40 هزار تومان و هر روز کفاره هم هشت هزار تومان اعلام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی مراکز و پایگاه های بهزیستی برای جمع آوری زکات فطره در قم

آمادگی مراکز و پایگاه های بهزیستی برای جمع آوری زکات فطره در قم