مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 17:372022-04-28سياسي

استان سمنان با کمبود نیروی کار مواجه است


نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه این استان با کمبود نیروی کار مواجه شده است، گفت: فرهنگ کار و تلاش بیش از گذشته در جامعه نهادینه شود.

- ، حجت الاسلام مرتضی مطیعی بعدازظهر پنجشنبه در دیدار با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مسؤولان قشر کارگری و کارفرمایی به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه توجه به کار و کارگر در جامعه اسلامی بسیار مورد تاکید است، ابراز داشت: کارگر به عنوان بازوی اقتصاد جامعه می بایست مورد حمایت قرار گیرد.

وی بابیان اینکه برای رفع فقر باید حقوق جامعه کارگری افزایش یافته و دغدغه های این بخش عظیم جامعه رفع شود، افزود: نباید فراموش کنیم که در دوران جنگ تحمیلی جامعه کارگری با حضور در خط مقدم جبهه و تقدیم شهدا در این هشت سال تلاش کردند و امروز کمترین کار حفظ شأن آن ها است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه استان سمنان با کمبود نیروی کار مواجه است، ابراز داشت: این مهم می طلبد تا برای نهادینه شدن فرهنگ کار و تلاش اقدامات مهم و ضروری صورت گیرد چراکه رمز پیشرفت کشور نیز درگرو همین تلاش همه جانبه افراد جامعه است.

مطیعی بابیان اینکه در بسیاری از کشورهای دنیا که اقتصاد شکوفا دارند فرهنگ کار و تلاش جدی گرفته شده است، تصریح کرد: می بایست این فرهنگ کار و تلاش نه در قشر کارگری بلکه برای دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان سمنان با کمبود نیروی کار مواجه است

استان سمنان با کمبود نیروی کار مواجه است