مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 17:422022-04-28اقتصادي

ارجاع پرونده تخلف انبار لاستیک به تعزیرات حکومتی فارس


پرونده تخلف یک باب انبار لاستیک در شیراز به میزان 400 حلقه و به ارزش بیش از 14 میلیارد ریال به تعزیرات حکومتی فارس ارجاع یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس امروز با اعلام این خبر گفت: بر اساس بازرسی های انجام شده با همکاری بسیج اصناف سپاه استان در خصوص یک باب انبار لاستیک  در شیراز و طی بررسی اولیه و شناسایی محل مورد نظر مشاهده گردید که انبار او در سامانه جامع تجارت هیچ گونه ورود و خروج (رسید  و حواله) و یا اعلام موجودی در سامانه مذکور به ثبت نرسانده است.

مهدی حسنی افزود: با بررسی و هماهنگی انجام شده با مدیریت واحد و همچنین مسئول انبار، پس از ورود به انبار مشاهده گردید که میزان 400 حلقه لاستیک در انبار موجود است، پس فعل و عمل نامبرده طبق ماده 17 قانون تعزیرات حکومتی تخلف محسوب شده و موجودی حقیقی ایشان به عنوان کالای خریداری شده که باید در سامانه ثبت می شد، به میزان 400 حلقه لاستیک و پرونده تخلف ایشان به ارزش 14 میلیارد و 120 ریال تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی مرکز استان ارجاع شد.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: شهروندان می توانند از طریق شماره تلفن 124 یا سامانه دریافت رسیدگی به تخلفات اقتصادی، تخلفات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارجاع پرونده تخلف انبار لاستیک به تعزیرات حکومتی فارس

ارجاع پرونده تخلف انبار لاستیک به تعزیرات حکومتی فارس