مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 18:022022-04-28سياسي

دستوز رییسی به وزیر کار: موضوع قراردادهای سفید و کوتاه مدت کارگران رسیدگی شود


برخی از آیین نامه ها و مواد قانونی نیازمند اصلاح در حوزه زنان کارگر است و درخصوص دستورالعمل مربوط به مشاغل زیان آور زنان که سی سال قبل به تصویب رسیده موادی باید اصلاح شود.

- حجت الله عبدالملکی: برخی از آیین نامه ها و مواد قانونی نیازمند اصلاح در حوزه زنان کارگر است و درخصوص دستورالعمل مربوط به مشاغل زیان آور زنان که سی سال قبل به تصویب رسیده موادی باید اصلاح شود.

وزیر کار گفت: مساله امنیت شغلی کارگران مورد تاکید رییس جمهوری است و در جشنواره تقدیر از کارگران دستور دادند که به موضوع قراردادهای سفید و کوتاه مدت کارگران رسیدگی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الله عبدالملکی در مراسم تجلیل از زنان کارگر گفت: مباحث و موضوعاتی که درباره حقوق و پرداخت مزد زنان کارگر مطرح است به سادگی قابل حل است، به گونه ای که درخواست کردیم حقوق دوران بارداری زنان را که بعد از مدت زمان مرخصی پرداخت می شد، اصلاح و به صورت ماهانه پرداخت شود.

وی گفت: برخی از آیین نامه ها و مواد قانونی نیازمند اصلاح در حوزه زنان کارگر است و درخصوص دستورالعمل مربوط به مشاغل زیان آور زنان که سی سال قبل به تصویب رسیده موادی باید اصلاح شود.

به گفته وزیر کار با همکاری تشکل ها طی دو ماه آینده جوانب کار دیده خواهد شد تا از این طریق مصوبه ها مورد پیگیری قرار گیرد و رعایت حقوق زنان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستوز رییسی به وزیر کار: موضوع قراردادهای سفید و کوتاه مدت کارگران رسیدگی شود

دستوز رییسی به وزیر کار: موضوع قراردادهای سفید و کوتاه مدت کارگران رسیدگی شود