مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 18:172022-04-28سياسي

وزیر آموزش و پرورش از ظرفیت نیروهای انقلابی استفاده نکرده است


یکی از گلایه های ما از وزیر آموزش و پرورش این است که هنوز از ظرفیت نیروهای انقلابی استفاده نشده است.

- نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از گلایه های ما از وزیر آموزش و پرورش این است که هنوز از ظرفیت نیروهای انقلابی استفاده نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید علی یزدی خواه نماینده مجلس شورای اسلامی در حاشیه گردهمایی بزرگ فرهنگیان با عنوان پیوند با ولایت، پیگیری مطالبات فرهنگیان در جمع خبرنگاران درباره استیضاح وزیر آموزش و پرورش گفت: این استیضاح هنوز در مجلس مطرح نشده است اما زمینه آن را دارد و باید ببینیم آقای وزیر چطور عمل می کند، معتقدیم در وزارت آموزش و پرورش نماد آن شخص وزیر آموزش و پرورش است که باید سردمدار مطالبه گری حقوق معلمان باشد.

وی ادامه داد: وزیر نباید اجازه دهد بعضی افراد معلوم الحال از احساسات معلمان سو استفاده کرده و جریان هایی در آموزش و پرورش شکل دهند؛ این جریانات از دهه 70 بوده است و افراد آن معلوم هستند که برای خدشه دار کردن شأن معلمان دست به حرکات ساختار شکنانه می زنند تا مسئولان ذیربط برخورد کنند و از این کارها برای مقاصد سیاسی خود بهره ببرند.

یزدی خواه گفت: متأسفانه وزیر آموزش و پرورش برای بررسی جزییات طرح رتبه بندی به کمیسیون ها نیامدند، ما (مجلس) از وزیر آموزش و پرورش هم به دلیل عدم گفتمان مناسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر آموزش و پرورش از ظرفیت نیروهای انقلابی استفاده نکرده است

وزیر آموزش و پرورش از ظرفیت نیروهای انقلابی استفاده نکرده است