مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 18:472022-04-28ورزشي

آرش میراسماعیلی قهرمان حمایت از مظلومان تاریخ است


معاون سیاسی استانداری لرستان گفت: آرش میراسماعیلی در میدانی که تمام دیدگان جهان چشم بر این دوخته بودند که یک مدال سوری بر گردن عزیزی آویخته شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، بهرام ستاری عصر امروز در آیین تقدیر از پرافتخارترین ورزشکار تاریخ لرستان پهلوان آرش میراسماعیلی، اظهار کرد: آنچه پهلوانی و قهرمانی را در تاریخ انسانیت ثبت می کند، نه زور بازو و نه مدال آوری است، بلکه سه ویژگی برتر دارد.

وی خاطرنشان کرد: نخستین ویژگی یک قهرمان تاریخ ساز، روحیه آزادگی و مردانگی است، روحیه ای که در برابر تمام ناهنجاری های تحت شعاع جامعه  ایستاده و آن را به هنجار تبدیل می کند.

معاون سیاسی استانداری لرستان، استقلال و آزادمردی را دیگر ویژگی پهلوانی یک ورزشکار عنوان و تصریح کرد: روحیه آزادمردی می تواند انسانیت انسان را در پرتو آزادگی ثبت کند.

ستاری بیان داشت: ویژگی سوم ورزشکاران تاریخ ساز، رویکرد آزادگی در حمایت از مظلومان تاریخ است و تفاوتی نداشته که این مظلومیت در آیین ما باشد و یا نه، در ایران و یا در جهان باشد.

وی با تاکید بر اینکه این خصوصیات برجسته در آرش میراسماعیلی به خوبی وجود دارد، افزود: امروز جوانان به تاسی از این شخصیت باید بتوانند الگوی آینده خود را به عنوان یک محور حرکت جهت ثبت در تاریخ دنبال نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرش میراسماعیلی قهرمان حمایت از مظلومان تاریخ است

آرش میراسماعیلی قهرمان حمایت از مظلومان تاریخ است