مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 19:222022-04-28سياسي

حمایت از صدور مجوز ساخت وساز مانع مهاجرت روستاییان می شود


رییس شورای اسلامی استان اردبیل گفت: عدم صدور مجوز ساخت وساز در روستاها و در زمین های قولنامه ای، مهاجرت روستانشینان و افزایش بیکاری در جامعه را رقم می زند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، شامگاه امروز جمعی از اعضای شوراهای استان به مناسبت گرامیداشت روز شوراها با استاندار اردبیل دیدار کردند.

ابراهیم صفری، رییس شورای اسلامی استان اردبیل در این جلسه با اشاره به اینکه با گذشت تقریبا 8 ماه از عمر شورای استان هنوز تعداد زیادی از شوراهای بخش، فاقد محل استقرار و تجهیزات لازم هستند، در صورتی که اعضای شوراها به عنوان منتخبان مردم و برحسب وظیفه ذاتی خود موظف به پاسخگویی به مردم هستند و نداشتن محل استقرار یک مسئله اساسی در این زمینه است.

وی با بیان اینکه مهاجرت معکوس از شهرها به سوی روستاها در حال افزایش است، افزود: عدم صدور مجوز ساخت وساز در زمین های قولنامه ای سد راه سکونت اهالی در روستاها و از جمله موانع تولید است.

رییس شورای اسلامی استان اردبیل تشریح کرد: اغلب اعضای شوراهای روستاها و دهستان ها فاقد درآمد و منبع مالی  هستند و نبود امنیت شغلی برای دهیاران، موضوع دیگری است که گره گشایی از آن به انجام بهتر وظایف منجر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از صدور مجوز ساخت وساز مانع مهاجرت روستاییان می شود

حمایت از صدور مجوز ساخت وساز مانع مهاجرت روستاییان می شود