مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 19:572022-04-28سياسي

صهیونیست ها حتی با وجود سازش کاری کشورهای عربی نمی توانند به حیات خود ادامه دهند


رییس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح گفت: صهیونیست ها حتی با وجود سازش کاری برخی کشورهای عربی و حمایت آمریکا و غرب نمی توانند به حیات خود ادامه دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در آستانه روز جهانی قدس همایش فلسطین و جغرافیای مقاومت با حضور امیر سرتیپ دوم فخری معاون وزیر دفاع و رییس سازمان جغرافیای نیروهای مسلح، حجت الاسلام والمسلمین شیرازی جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و مهدی شکیبایی قائم مقام جمعیت دفاع از آرمان های فلسطین در سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم مجید فخری رییس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح در این همایش با اشاره به نقش فرهنگ مقاومت در دفاع از کرامت و هویت اسلامی بر تبیین مقاومت فلسطین به عنوان نماد عزت خواهی مسلمانان تاکید کرد و گفت: برای مواجهه با دشمنی که رسانه های مهم جهان، دانش و ثروت کشورهای امپریالیستی و دیپلماسی کشورهای غربی را  در پشتیبانی خود دارد، باید به مصداق آیه واعدوا لهم ما استطعتم من قوه.

  آنچه می توانیم را فراهم کرده تا در مقابل این جبهه کفر بیاستیم.

وی با بیان اینکه صهیونیست ها سال ها تلاش کرده و در صدد این هستند که جغرافیای تاریخی فلسطین و منطقه را از بین ببرند و با جعل نام ها و تغییر موقعیت و اماکن مقدس به نوعی به اهدافشان برسند با اشاره رفتار صهیونیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صهیونیست ها حتی با وجود سازش کاری کشورهای عربی نمی توانند به حیات خود ادامه دهند

صهیونیست ها حتی با وجود سازش کاری کشورهای عربی نمی توانند به حیات خود ادامه دهند