مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 20:222022-04-28سياسي

مردم قشم درمیدان دفاع از ملت مظلوم فلسطین ثابت قدم هستند


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم گفت: مردم جزیره قشم در کنار سایر مسلمانان جهان در اخرین جمعه ماه رمضان امسال برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین و مبارزه با رژیم جعلی صهیونیستی پا به میدان می گذارند.

- حجت الاسلام احمد غلامی امشب در گفت و گو با خبرنگار فارس در جزیره قشم بیان کرد: راهپیمایی امسال نیز همچون سال های گذشته با حضور پرشکوه و اقتدار اقشار مختلف جزیره برگزار می شود و مراسم راهپیمایی از مصلی امام علی(ع) و مصلی نمازجمعه اهل سنت قشم آغاز و در امامزاده سید مظفر (ع) این شهر پایان می یابد.

وی ادامه داد: این روز یادگار ارزنده امام خمینی برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین و نمادی برای حمایت از تمام ملت های مظلوم در سراسر جهان است.

به گفته حجت الاسلام غلامی، بانگ های مبارزه با استکبار و مشت های گره کرده مسلمانان روزبه روز رژیم جعلی صهیونیستی را به پایان خود نزدیکتر کرده است و آشفتگی و ترس و وحشت سران غاصب آن نیز از روز قدس برهیچکس پوشیده نیست.

  رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم تصریح کرد: روز قدس کارزار و نهضت عظیمی است که موجب می شود ذات جنایتکار و ستم پیشه صهیونیست ها بر تمام جهان مشخص شود و هر روز بیش از پیش اعتبار این رژیم را زیر سوال برده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم قشم درمیدان دفاع از ملت مظلوم فلسطین ثابت قدم هستند

مردم قشم درمیدان دفاع از ملت مظلوم فلسطین ثابت قدم هستند