مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 20:522022-04-28سياسي

دولت از مرکز رصد مطالعات زن و خانواده حمایت کند


نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک گفت: کاهش طلاق نیازمند آمار و اطلاعات دقیق است و نیاز است دولت با حمایت از مرکز رصد مطالعات زن و خانواده برای حل آسیب های اجتماعی کمک کند.

- فاطمه محمدبیگی بعد از ظهر پنجشنبه در نشست اقشار مختلف مردم با معاون بانوان و خانواده رییس جمهور که در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی قزوین برگزار شد اظهار کرد: قزوین از استان های دارای پتانسیل و ظرفیت های بالا در حوزه زنان است.

وی با بیان اینکه بانوان قزوینی نقش مهمی در عرصه های کشاورزی، سلامت و آموزش ایفا می کنند، تاکید کرد: ایجاد مرکز درمان ناباروری یکی از نیازهای بانوان استان قزوین است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی افزود: امکان تأمین معیشت برای زنان سرپرست خانوار در استان قزوین بسیار سخت شده است و این قشر از جامعه نیازمند حمایت و اعطای تسهیلات هستند.

وی بیان کرد: برخی از زنان سرپرست خانوار مشکل مسکن نیز دارند که می توان با حمایت دولت و استفاده از ظرفیت گروه های جهادی که پیش از این نیز اعلام آمادگی کرده اند برای آنها سرپناه تأمین کرد.

محمدبیگی اضافه کرد: تلاش برای کاهش طلاق، توانمند سازی بانوان مخصوصاً بانوان سرپرست خانوار، حمایت از مشاغل خانگی و حمایت از جهادگران از جمله انتظاراتی است که از دولت سیزدهم وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت از مرکز رصد مطالعات زن و خانواده حمایت کند

دولت از مرکز رصد مطالعات زن و خانواده حمایت کند