مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 21:022022-04-28سياسي

روز قدس نماد اتحاد مسلمانان و حمایت از مردم مظلوم فلسطین است


ارگان های مختلف در بیانیه های مختلف به مناسبت روز جهانی قدس تاکید کردند: روز جهانی قدس، نماد همیشگی اتحاد مسلمانان و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و روز دفاع از ملت مظلوم فلسطین است.

- ، ادارات ارگان ها، احزاب و نهادهای مختلف در آستانه روز جهانی قدس با انتشار بیانیه های مختلف ضمن اعلام انزجار از رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیستی بر حضور با شکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کردند.

در بیانیه سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان آمده است: ابتکار حکیمانه بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، اقدامی دوراندیشانه و ماندگار بود که موجب یادآوری مظلومیت مردم رنج دیده فلسطین و همبستگی بین المللی مسلمانان و آزادیخواهان جهان در اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی گردیده است.

روز قدس، میراث گرانبهای پیر فرزانه انقلاب اسلامی؛ حضرت امام خمینی قدس سره است که با زمان شناسی، ژرف اندیشی و درایت این رهبر بزرگ جهان اسلام پایه گذاری شد تا مسئله فلسطین، قبله گاه اول مسلمین و پاره تن جهان اسلام با وجود همه تلاشهای دشمنان برای به فراموشی کشاندن آن، هیچ گاه دچار مرور زمان نشود و مسلمانان تمام تلاش خود را برای از بین بردن این غده چرکین در سرزمین اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز قدس نماد اتحاد مسلمانان و حمایت از مردم مظلوم فلسطین است

روز قدس نماد اتحاد مسلمانان و حمایت از مردم مظلوم فلسطین است