مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 23:522022-04-28سياسي

بسیجیان اصحاب رسانه گلستان در روز قدس نابودی رژیم صهیونیستی را فریاد می زنند


سازمان بسیج رسانه استان گلستان در بیانیه روز قدس اعلام کرد: بسیجیان اصحاب رسانه استان گلستان همراه با مردم عزیز استان با شرکت در این راهپیمایی بار دیگر با آرمان امامین انقلاب و فلسطین مقاوم تجدید عهد کرده و با بانگ رسا نابودی این رژیم منحوس را فریاد خواهد زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، سازمان بسیج رسانه استان گلستان در بیانیه حمایت از راهپیمایی روز قدس اعلام کرد: امروز قدس شریف به عنوان محور وحدت همه مسلمانان و علاقه مندان به آرمان های فلسطین و شناخت دشمنان و هم پیمانان صهیونیست جهانی و اسراییل غاصب تبدیل شده است.

در این بیانیه آمده است: هماورد جبهه مقاومت با جبهه صهیون تا امروز نشان داده است که با وجود حمایت های مادی و معنوی سران مستکبر دنیا و ارتجاع منطقه از این رژیم کودککش، نه تنها کاری از پیش نبرده است بلکه روز به روز اسراییل غاصب به نابودی کامل نزدیک تر می شود.

در این بیانیه تاکید شد: طرح های مختلف در این سال های متمادی برای حفظ این غده سرطانی از هم گسسته و توطئه ها نقش بر آب می شود، جبهه مقاومت فلسطین هر روز عمیق تر، گسترده تر و پرشورتر از گذشته به مسیر خود ادامه می دهد، تا نماز همه مسلمین در صحن مسجد الاقصی راهی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیجیان اصحاب رسانه گلستان در روز قدس نابودی رژیم صهیونیستی را فریاد می زنند

بسیجیان اصحاب رسانه گلستان در روز قدس نابودی رژیم صهیونیستی را فریاد می زنند