مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 08:372022-04-29سياسي

آیین سنتی «الوداع» در گناوه برگز شد


آیین سنتی و مذهبی« الوداع» ماه مبارک رمضان ،یکی از آیین هایی پایانی ماه ضیافت الهی در میان اهل سنت گناوه است که جمعه شب در مسجد بلال این شهرستان برگزار شد.

- گناوه- آیین سنتی و مذهبی الوداع ماه مبارک رمضان ،یکی از آیین هایی پایانی ماه ضیافت الهی در میان اهل سنت گناوه است که جمعه شب در مسجد بلال این شهرستان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امام جمعه اهل سنت گناوه در حاشیه این مراسم معنوی اظهار داشت: جامعه اهل سنت گناوه هر سال در شب های پایانی ماه مبارک رمضان آیین ویژه الوداع رمضان را برگزار می کنند و این آیین یکی از مراسم در روزهای پایانی این ماه است.

شیخ محمد فاروقی افزود: آیین الوداع رمضا ن در گناوه در شب 27 رمضان برگزار می شود و برگزارکنندگان با این مراسم با ماه خدا و شب های ذکر و تلاوت قرآن خداحافظی می کنند.

وی گفت: مراسم الوداع به معنای خداحافظی با بهترین شب ها و روزها و ماه سال که در حال به پایان رسیدن است و شرکت کنندگان در این مراسم با قرائت دعای الوداع و حمد و ثنای خداوند و پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) و خواندن اشعار معنوی و مذهبی حزن و اندوه خود را از پایان این ماه اعلام می کنند و با و توبه و استغفار و طلب بخشش و رحمت از خداوند می خواهند تا خطایا و لغزش ها و گناهان آنها را بیامرزد و مورد رحمت خود قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین سنتی «الوداع» در گناوه برگز شد

آیین سنتی «الوداع» در گناوه برگز شد