مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 08:422022-04-29اقتصادي

کمبود روغن خوراکی در خوزستان قبل از عید فطر حل می شود


معاون بازرگانی جهاد کشاورزی خوزستان گفت: به ما وعده داده شد که به زودی به وفور روغن مایع در سطح استان توزیع و قفسه فروشگاه های زنجیری ظرف دو روز آینده باید از روغن پُر شود.

- علی رحم کریمی معاون بازرگانی جهاد کشاورزی خوزستان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، با بیان اینکه کمبود روغن از اوایل امسال در بازار محسوس بود و موجودی روغن ما در استان کاهش پیدا کرده بود، اظهار کرد: بنکداران و  شرکت های پخش روغن خوراکی را وارد استان کردند اما میزان عرضه نسبت به ماه های قبل کم بود.

وی با تاکید بر اینکه میزان روغنی که عرضه شد جوابگوی نیاز واقعی استان نبود، افزود: عمده روغن خوراکی مور نیاز استان از کارخانه جات خارج از استان تامین می شود.

معاون بازرگانی جهاد کشاورزی خوزستان با اشاره به عدم تحویل سهمیه فروردین ماه استان در بخش دانه های روغنی و روغن خام برای تولید روغن، گفت: پس از پیگیری از طریق وزارت جهاد مقرر شد میزان سهمیه روغن به ما ابلاغ و تحویل کارخانه جات استان شود.

کریمی بیان کرد: عمده سهمیه دانه های روغنی وارد شده به استان به کارخانه جات تولید روغن گلستان در شهرستان دزفول و ارجان در شهرستان بهبهان داده شد، علاوه بر این سهمیه دیگری قرار است از  بندرعباس تهیه و وارد استان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود روغن خوراکی در خوزستان قبل از عید فطر حل می شود

کمبود روغن خوراکی در خوزستان قبل از عید فطر حل می شود