مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 08:572022-04-29بين الملل

راهپیمایی روز قدس در دیار نخل و کویر


برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور اقشار مختلف مردم اعم از شیعه و سنی در تمامی شهرستان های سیستان و بلوچستان، بار دیگر صحنه های حماسی لرزه بر اندام استکبار و رژیم غاصب صهیونیستی می اندازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان،  امروز مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان همگام با مردم سراسر ایران و ملت های مسلمان جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند و انزجار خود را از رژیم جعلی و زورگوی صهیونیستی ابراز داشتند.

مردم دیار نخل و کویر اعم از شیعه و سنی و مرد و زن و پیر و جوان و قشرهای مختلف مردمی در این راهپیمایی حضوری باشکوه داشتند و شعارهایی در محکومیت رژیم صهیونیستی و استکبارگران سر دادند و خواستار نجات قدس شریف شدند.

حضور اهل تسنن در کنار شیعیان نشان دهنده وحدت و همدلی همه مسلمانان و عزم جزم برای دفاع از آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری است.

روحانیت معظم، مسئولان ارشد، مسئولان محلی و اقشار مختلف مردم، کسبه و بازاریان در این راهپیمایی شرکت دارند.

مرگ بر اسراییل ،  مرگ بر آمریکا و الله اکبر و سایر شعارهای انقلابی از مهم ترین شعارهایی است که در این راهپیمایی باشکوه، راهپیمایان سر داده اند.

در میان راهپیمایی کنندگان، زنان مسلمان در حالی که فرزندان خردسال خود را در آغوش گرفته اند به خیابان آمده اند تا به فرمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی روز قدس در دیار نخل و کویر

راهپیمایی روز قدس در دیار نخل و کویر