مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 09:272022-04-29فناوري

آیین رونمایی از بزرگترین سیاه مشق نستعلیق در وصف پیامبر اعظم(ص)


آیین رونمایی از بزرگترین تابلوی سیاه مشق نستعلیق در وصف پیامبر اعظم(ص) در هفدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، در دومین روز از هفدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان، آیین رونمایی از تابلوی سیاه مشق نستعلیق در وصف پیامبر اعظم(ص) اثر استاد فرزام زالی در غرفه دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان برگزار شد.

محسن حاج کاظمیان، رییس دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان با بیان اینکه این تابلو اثری کم نظیر از همه جنبه ها است، اظهار داشت: این اثر تابلویی در مدح پیامبر اکرم(ص) به شمار می رود و در آن یکی از قصیده های مثنوی معنوی به سیاه مشق نگارش شده است.

وی افزود: یکی از ابداعات دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع)، تشکیل مرکز آفرینش های هنری معارف قرآن و عترت(ع) است، چراکه معتقدیم تبیین این معارف در قالب هنر، ابزاری قوی برای پیام رسانی محسوب می شود.

حاج کاظمیان به تعدد آیات و روایاتی که ظرفیت بروز و ظهور هنری دارند، اشاره و تأکید کرد: آیاتی که در زندگی مردم از اثرگذاری بیشتری برخوردار است، می تواند در قالب هنرهایی چون خوشنویسی و نقاشی ارائه شود و دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) در پیگیری این موضوع، همه تلاش خود را به کار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین رونمایی از بزرگترین سیاه مشق نستعلیق در وصف پیامبر اعظم(ص)

آیین رونمایی از بزرگترین سیاه مشق نستعلیق در وصف پیامبر اعظم(ص)