مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 09:572022-04-29سياسي

« روز قدس» خیزش امت مسلمان بر علیه استکبارگران است


نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روز قدس فقط برای فلسطین نیست، گفت: این روز در واقع خیزش امت مسلمان بر علیه استکبارگران است.

- ، با بیان اینکه روز قدس فقط روز فلسطین نیست بلکه روز خیرش امت اسلام و مستضعفین دنیا است، بیان کرد: روز قدس در واقع یک خیزش بزرگ مسلمانان بر علیه استکبار گران و مشخصاً خون خوارانی چون آمریکا و اسراییل است.

وی با بیان اینکه تمام فسادها در عالم زیر سر اسراییل و آمریکا هستند، تاکید کرد: ملت ایران موتور حرکت مستضعفین جهان هستند و لذا هر چقدر بتوانیم باید راهپیمایی روز قدس روز همبستگی مسلمانان را با شکوه برگزار کنیم.

نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ملت ما در راهپیمایی روز قدس حضور پیدا می کنند تا هم حرممان که همان مسجد الاقصی است را از دست ستمگران و غاصبان نجات دهیم و هم شر استکبارگران را از سر تمام مسلمانان دنیا برکَنیم.

علیزاده برمی با بیان اینکه مردم ما به خوبی شرایط حساس کنونی و جنایت های استکبار گران را می دانند و لذا حضور باشکوهی در راهپیمایی امروز خواهند داشت، گفت: امیدواریم که همه با تمام وجود در این راهپیمایی روز قدس شرکت و شر مستکبران مخصوصاً اسراییل را از سر مسلمانان کم کنند زیرا حضور ما در میدان ها لرزه ای بزرگ بر ماهیت استکبارگران می اندازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

« روز قدس» خیزش امت مسلمان بر علیه استکبارگران است

« روز قدس» خیزش امت مسلمان بر علیه استکبارگران است