مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 10:222022-04-29سياسي

روز قدس نماد همبستگی ملت ایران است


روز قدس نماد همبستگی ملت ایران است.

- ، سردار دلاور القاصی مهر ظهر جمعه در حاشیه راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: روز قدس از محوری ترین موضوعات برای همگرایی ملت های مسلمان و نماد همبستگی ملت ایران است.

وی افزود: هر ساله با نزدیک شدن به روز جهانی قدس خوف و هراس سراسر وجود سردمداران رژیم صهیونیستی را فرا می گیرد، چرا که در این روز میلیون ها نفر عاشق آرمان فلسطین و قدس شریف در ایران، کشورهای اسلامی و مسلمانان سایر کشورهای جهان با آمدن به خیابان ها آن هم با زبان روزه محو این رژیم جعلی را از جغرافیای منطقه و جهان خواستار می شوند.

فرمانده انتظامی ایلام تصریح کرد: روز جهانی قدس به عنوان پرچم دفاع از مظلومیت و نماد مقاومت اسلامی یادگاری ماندگار از بنیانگذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) است که با آینده نگری هوشمندانه و با توجه به آموزه های مترقی اسلام ناب محمدی ضمن معرفی رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان دشمن مشترک همه مسلمانان جهان بر مبارزه مداوم با هرگونه تفکر استکباری و پدیده شوم استعمار و اشغالگری تاکید می نماید.

وی بیان کرد: آرمانی که امام راحل برای رهایی قدس به عنوان قبله اول و قلب تپنده مسلمانان جهان مطرح نمودند تنها آزاد سازی یک سرزمین نبوده بلکه در مراتبی برتر تدوین نقشه راهی است برای مبارزه ای همیشگی و مقدس در مسیر تحقق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز قدس نماد همبستگی ملت ایران است

روز قدس نماد همبستگی ملت ایران است