مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 10:272022-04-29سياسي

امروز ایران اسلامی از اقتدار دفاعی بالایی برخوردار است


رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: امروز ایران اسلامی از اقتدار دفاعی بالایی برخوردار است و دشمتان نه تنها جرات تعرض ایران رانهتنها در سر نمی تدانند بپرورانند ایران نقطه امید مسلمانان در یمن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام سیدضیاءالدین آقاجانپو در سخنرانی راهپیمایی روز قدس سنندج اظهار کرد: اگر ملت ایران و کشورهای اسلامی در دفاع از مظلوم فریادشان بلند است، بخاطر این است که این جزو تعالیم دینی و اسلامی ماست.

وی عنوان کرد: پیامبر فرمود: اگر کسی فریاد مظلومیت انسان هایی را بشنود که یاری می طلبند و اگر اجابت نکنند و به یاری آنان نشتابند انها مسلمان نیستند بنابران دفاع از مظلومین فلسطین یک وظیفه دینی است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع اضافه کرد: سرزمین فلسطین سرزمین اسلامی و مردم فلسطین مسلمان است که متجاوزین به این سرزمین حمله کردند و به زور آنها را از خانه و کاشانه خود بیرون راندند.

وی افزود: کسانی که به ناحق فلسطینیان را از سرزمین خود راندند، دشمنان اسلام و دشمتان قرآن و پیامبر بودند که دست به این جنایات زدند و متاسفانه در دنیای امروز انگلیس و امریکا و کشورهای عربی که دم از دموکراسی و حقوق بشر می زنند بجای دفاع از مظلوم، از غاصبان دفاع می کنند و برای جنایات بیشتر سلاج در اختیار آنها قرار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز ایران اسلامی از اقتدار دفاعی بالایی برخوردار است

امروز ایران اسلامی از اقتدار دفاعی بالایی برخوردار است