مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 10:422022-04-29سياسي

راهپیمایی پرشور مردم استان تهران در روز جهانی قدس


راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان جمعه 9 اردیبهشت 1401 در شهرستان های مختلف استان تهران در حال برگزاری است.

-   راهپیمایی مردم در دشت ورامین راهپیمایی روز جهانی قدس و مبارزه با استکبار جهانی با حضور پرشور جوانان و مردم مومن و انقلابی و با شعار مرگ بر اسراییل مرگ بر آمریکا در شهرستان های ورامین، قرچک و میشوا آغاز شد.

  در این راهپیمایی حضور جوانان، دانش اموزان پرشورتر بود و همه این جوانان با مدای لبیک یا حسین، مرگ بر اسراییل، مرگ بر امریکا اقداماتات رژیم غاصب را محکوم کردند.

روز قدس دفاع از مردم مظلوم فلسطین و قبله اول مسلمین جهان است    آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه ورامین اظهار کرد: روز قدس روز دفاع از مردم مظلوم فلسطین و مبارزه با اسراییل است، سال ها است مردم فلسطین تحت ظلم این رژیم فاسد و جنایتکار هستند و وظیفه انسانی و دینی ایجاب می کند که از آنان دفاع شود.

امام جمعه ورامین گفت: در شرایطی که مجامع جهانی در برابر ظلم های وارد شده بر مردم فلسطین سکوت کرده و بی تفاوت هستند، وظیفه ملت ها می باشد که از آنان دفاع کنند، جنایتهای آنان را محکوم کرده و از قبله اول مسلمین و مردم فلسطین دفاع کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی پرشور مردم استان تهران در روز جهانی قدس

راهپیمایی پرشور مردم استان تهران در روز جهانی قدس