مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 11:372022-04-29بين الملل

فریاد خشم اردبیلی ها بر سر رژیم صهیونیستی


مردم استان اردبیل در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با زبان روزه به میدان آمدند تا خشم خود را بر سر رژیم جعلی صهیونیسم خالی کنند.

- خبرنگار مهر ، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که با درایت و تیزبینی امام راحل به نام روز قدس نامگذاری شده، مردم حسینی و ولایتمدار اردبیل از اقشار و گروه های مختلف به خیابان ها آمدند تا با زبان روزه اعلام کنند که همچنان پشتیبان آرمان قدس شریف بوده و هرگونه سازش با رژیم صهیونیسم را محکوم می کنند.

راهپیمایی روز قدس در اردبیل با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان دهه 80 و 90 در حالی آغاز شد که بخش عظیمی از شرکت کنندگان پرچم فلسطین را در حمایت از این سرزمین شریف در دست داشته و دست نوشته های القدس لنا ، نصرمن الله و فتح هن قریب و یا هی المسلمین اتحدوا اتحدوا در دست داشته و شعار مرگ بر صهیونیسم و آمریکا سر می دادند.

شکوه حضور اردیبلی ها در دفاع از آرمان قدس در جمعه آخر ماه مبارک رمضان و پایمردی مسلمانان آزاده در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت رژیم کودک کش و ددمنش صهیونیسم حال و هوای متفاوت به دیار سبلان بخشیده تا مردم بار دیگر در این روز ثابت کنند که حامی مظلومان و دشمن مستکبران هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریاد خشم اردبیلی ها بر سر رژیم صهیونیستی

فریاد خشم اردبیلی ها بر سر رژیم صهیونیستی