مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 12:222022-04-29ورزشي

ورزشکاران پهلوان، حامی مردم مظلوم فلسطین هستند


ورزشکارانی که به رژیم غاصب صهیونیستی در دنیا رسمیت ندادند در واقع از مرزهای قهرمانی عبور کردند و به پهلوانی رسیدند.

- ، آیین تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم و ورزشکاران جوانمردی که در دفاع از مردم مظلوم فلسطین، در میادین ورزشی مقابل رژیم غاصب به میدان نرفتند، با حضور شهردار تهران برگزار شد.

علیرضا زاکانی، شهردار تهران در این مراسم که به همت سازمان ورزش شهرداری پایتخت برگزار شد، گفت: این قدردانی و سپاس از اقدامات کسانی است که به رژیم غاصب صهیونیستی در دنیا رسمیت ندادند و ورزشکاران جوانمرد ما این کار را انجام دادند.

وی با بیان این که در حد مقدورات، مشکلات این عزیزان را برطرف می کنیم، تصریح کرد: این ورزشکاران در واقع از مرزهای قهرمانی عبور کردند و به پهلوانی رسیدند و به همین دلیل، تقدیر از این قشر و خانواده شهدای مدافع حرم- که چشم و چراغ این ملتند- وظیفه ماست.

حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران نیز عدم حضور ورزشکاران مقابل حریفان خود از رژیم غاصب قدس را اقدامی ارزشی خواند که برگرفته از الگوهای ناب اسلامی و شایسته بهترین تقدیرهاست.

حضور بزرگان در گود زورخانه در این مراسم که عصر روز پنجشنبه 8 اردیبهشت ماه و در آستانه روز قدس در زورخانه مجموعه شهدای آتش نشان برگزار شد، از ورزشکاران رشته های ووشو، شطرنج، بدمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشکاران پهلوان، حامی مردم مظلوم فلسطین هستند

ورزشکاران پهلوان، حامی مردم مظلوم فلسطین هستند