مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 12:572022-04-29سياسي

اسراییل محکوم به نابودی است


نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس گفت: اسراییل جنایتکار محکوم به نابودی است و در آینده ای نزدیک این اتفاق خواهد افتاد و تلاش همپیمانانش از آمریکا گرفته تا سعودی های کودک کش هم نمی تواند جلودار این اتفاق بزرگ باشد.

- عفت شریعتی کوهبنانی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار فارس ضمن گرامیداشت روز قدس اظهار کرد: 43 سال از این انقلاب ولایی سپری شد و این 43 سال عظمت اسلام واقعی را نمایان گر است.

وی ادامه داد: امروزه بقا و ایستادگی اسلام عزیز در وحدت ماست و وحدت مسلمانان مطمئنا به پیروزی های بزرگ ختم می شود.

نماینده مردم زرند و کوهبنان اظهار داشت: امروز ایران اسلامی طلایه دار اسلام ناب محمدی است، ما در کشور و زمانی زندگی می کنیم که سیر تکاملی ظهور حضرت ولی عصر (عج) در حال تکمیل شدن است و روز قدس یکی از مهمترین این روزهاست.

شریعتی ادامه داد: امروز صدای مظلومیت مسلمانان جهان مخصوصا صدای مظلومیت مسلمانان عزیز فلسطینی شنیده می شود و مردمان مظلوم فلسطین چشم به ما دارند.

وی ادامه داد: اسراییل جنایتکار محکوم به نابودی است و در آینده ای نزدیک این اتفاق خواهد افتاد و تلاش همپیمانانش از آمریکا گرفته تا سعودی های کودک کش هم نمی توانند جلودار این اتفاق بزرگ باشد و اسراییل که نیل تا فرات را مطرح می کرد نابود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل محکوم به نابودی است

اسراییل محکوم به نابودی است