مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 13:072022-04-29سياسي

واردات مشروبات الکی به مقصد مستقیم مشهد و قم


در راستای حمایت از آمران به معروف فعالیت های صورت گرفته که از همین رو پیشنهاد تشکیل شعب قضایی امر به معروف را داده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، حجت الاسلام سیدعلی خان محمدی سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر در جریان بازدید از ساختمان مرکزی خبرگزاری رسا، گفت: در حال حاضر در جنگ تمام عیار رسانه ای دشمن قرار داریم که با بیش از 260 شبکه ماهواره ای فارسی زبان فعالیت هایی علیه جمهوری اسلامی صورت می گیرد.

وی ادامه داد: فضای مطالبه گری در کشور ایجاد شده است و اگر پرچم مطالبه گری توسط دلسوزان انقلاب برداشته نشود توسط عناصر ناهمسو دنبال می شود؛ اساسی ترین رویکردهای خبرگزاری رسا و سایر رسانه های انقلابی می تواند حول مطالبه گری باشد.

سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: شبکه های معاند آموزش هایی حرفه ای در مقابله با امر به معروف و نهی از منکر تهیه و توزیع کرده است؛ مردمی که فیلمی را در فضای مجازی برای شبکه های معاند می فرستد باید بداند این جرم است و رسانه ها می توانند به آن ها یادآوری کنند.

وی تصریح کرد: برخی از خطبا نقدهایی به ستاد وارد داشته اند که ستاد امر به معروف نیز از این نقدها استقبال می کنند، اما فردی که برنامه های ستاد را ندیده است و از اقداماتی که قابلیت رسانه ای ندارد نیز خبر ندارد نمی تواند نقد دقیقی داشته باشد؛ جلسه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات مشروبات الکی به مقصد مستقیم مشهد و قم

واردات مشروبات الکی به مقصد مستقیم مشهد و قم