مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 13:172022-04-29سياسي

آزادی قدس از محور مقاومت می گذرد/ سکوت مفتضحانه مدعیان حقوق بشر


امام جمعه رشت با اشاره به سکوت مفتضحانه مدعیان حقوق بشر در برابر جنایات رژیم صهیونیستی، گفت: آزادی قدس از محور مقاومت می گذرد.

- آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت، اظهار کرد: بسترهای ازدواج و افزایش جمعیت باید توسط مسئولان فراهم شود.

وی با تاکید بر فراهم کردن بسترهای معنوی و سالم در جامعه، افزود: همه باید در راستای بسترسازی فضای مناسب و سالم در جامعه کوشش کنند.

امام جمعه رشت با تقدیر از حضور مردم گیلان در راهپیمایی روز جهانی قدس، بیان کرد: نگاه دردمند و دغدغه مند مردم گیلان نسبت به مردم مسلمان و ستمدیده فلسطین و یمن و دیگر کشورها ستودنی است.

آیت الله فلاحتی با تاکید بر توجه فریاد رسی و دست گیری مستمندان و ظلم دیدگان عالم بویژه مسلمانان، تصریح کرد: حمایت از فلسطین و قدس شریف از بیداری اسلامی نشأت می گیرد و این مسیر تا آزادی قدس ادامه دارد.

وی با اشاره به سکوت جامعه بین المللی نسبت به ظلم روا شده در فلسطین، افزود: سکوت مدعیان حقوق بشر نسبت به فلسطین و غزه و دیگر کشورهای مظلوم و ظلم دیده جای تأمل و تأسف دارد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه آزادی قدس از محور مقاومت می گذرد، گفت: تنها راه آزادی قدس و موفقیت مظلومان جهان مقاومت در مقابل زورگویان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی قدس از محور مقاومت می گذرد/ سکوت مفتضحانه مدعیان حقوق بشر

آزادی قدس از محور مقاومت می گذرد/ سکوت مفتضحانه مدعیان حقوق بشر