مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 13:222022-04-29سياسي

رژیم غاصب اسراییل روبه زوال و نابودی است


نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس با بیان اینکه رژیم غاصی و جعلی اسراییل رو به زوال و نابودی است، گفت: روز جهانی قدس روز اسلام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منصورعلی زارعی در سخنرانی روز قدس در جمع مردم ساری با بیان اینکه فلسطین محور وحدت امت اسلام شده و روز جهانی قدس بنا به فرموده بنیانگذار آن یعنی حضرت امام خمینی (ره) روز اسلام است که مسلمانان با هر عقیده و مذهبی برابر جنایت ها، کودک کشی ها و خونریزی های رژیم غاصب صهیونیستی قیام می کنند، گفت: جنگ افروزی های اسراییل از بدو تشکیل تاکنون و خونریزی های متعدد در دهه های متمادی با حمایت های آمریکا، انگلیس و ایادی آنها در غرب و حتی خاورمیانه باعث شد تا در آغاز انقلاب حضرت امام روز جهانی قدس را بنیانگذاری کنند.

وی افزود: جنگ 33 روزه رژیم صهیونیستی با حزب الله لبنان و نبرد 22 روزه با مردم مقاوم غزه در فلسطین تنها دو نمونه بارز از سستی و ضعف آنها بود که با پیروزی چشم گیر رزمندگان اسلام همراه شد و شکست های متعدد اسراییل که با وجود حمایت تمام و کمال آمریکا رقم خورد، همواره آنها را برای جبران به پای میز مذاکره کشاند که البته از این راه هم به توفیقی دست نیافتند.

وی تصریح کرد: شیطنت های رژیم صهیونیستی در منطقه و طراحی عملیات های تروریستی به خصوص در ایران با پاسخ های قاطع جمهوری اسلامی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم غاصب اسراییل روبه زوال و نابودی است

رژیم غاصب اسراییل روبه زوال و نابودی است