مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 13:322022-04-29سياسي

در پیچ و خم جاده های سر درگمی یک امت


هنوز مدعیان زیادی نفهمیده اند ماهیت مساله فلسطین عقده است یا عقیده؟ دعوا بر سر خاک است یا قداست زخم برداشته دین خدا و ناموس ترک خورده روزگار! - حوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، یادداشت- قاسم جعفری سخنگوی کانون دانشگاهیان ایران اسلامی: در پیچ و خم جاده های سر درگمی یک امت، راهزنان بی آبروی تاریخ معراجگاه پیامبرش را دزدیدند و قبله اولینش را در زیر چکمه ی کینه های چرک آلودشان حرمت زدودند.

اینک قریب به 80 سال است که بهای گزاف غفلت و خیانت حکامی بی مقدار و زبون و مردمانی مبتلا به خواب خرگوشی را تمام رهروان دین مصطفی ص پیوسته می پردازند.

اسف بار تر آن که هنوز مدعیان زیادی نفهمیده اند ماهیت مساله فلسطین عقده است یا عقیده؟ دعوا بر سر خاک است یا قداست زخم برداشته دین خدا و ناموس ترک خورده روزگار؟! خاک سرزمین اقصای مقدس، که ذره ذره آن هم صد البته در برابر غاصبان غارتگر چشم ناپوشیدنی است تا چه رسد به قبله أولای دیانت محمدی ص که همه هستی امت در پایش فدایی است.

امروز از رخوت امت و غلطیدن بسیاری حکام در آغوش جحودانی که به بیان قرآن نشان دارترین دشمنان آیین محمدی اند بزرگترین درس را آموخته ایم خلق کشورکی جعلی به نام ایراییل در زادگاه پیامبران بررگ الهی تنها مساله غصب تکه ای خاک نیست یک فننه و جنگ ترکیبی با ده ها جنبه متنوع و متفاوت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در پیچ و خم جاده های سر درگمی یک امت

در پیچ و خم جاده های سر درگمی یک امت