مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 13:322022-04-29سياسي

هلاکت رژیم صهیونیستی با موشک نقطه زن


جانشین عقیدتی، سیاسی وزارت دفاع گفت: ملت ایران با موشک نقطه زن خود می تواند در کمتر از یک لحظه پایتخت رژیم صهیونیستی را با خاک یکسان کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی شیرازی ظهر جمعه در مراسم گرامیداشت روز قدس در اردبیل اظهار کرد: صهیونیسم کافر با یورش به سرزمین فلسطین در سال 1948 با همراهی و پشتیبانی انگلیس سعی کرد تا قبله اول مسلمانان را مورد هتاکی قرار دهد.

وی تصریح کرد: غاصبان سرزمین فلسطین نه تنها یهود نیستند بلکه کافران بریده از خداوند هستند که با انسانیت و بشریت درگیر شده و در این سرزمین سعی می کنند تا اهداف شوم خود را تحقق بخشیده و 78 درصد سرزمین فلسطین را به اشغال خود درآوردند.

جانشین عقیدتی، سیاسی وزارت دفاع گفت: در آن مقطع هیچ کشوری حامی فلسطین و آرمان قدس نبود تا آمریکا و اروپا با هدف نابودی اسلام، رژیم صهیونیستی را مورد حمایت قرار داده و در منطقه نیز حکام اسلامی حمایت خود را از رژیم صهیونیستی نشان دادند.

حجت الاسلام شیرازی افزود: هدف این حرکت خباثت آلود از بین بردن اسلام و مکتب الهی بود که رژیم صهیونیستی سعی کرد تا اهداف شوم خود را در این سال ها با طراحی کشورهای غربی به سرانجام برساند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در آن زمان که هیچکس توانایی مقابله با رژیم صهیونیستی را نداشت جنگ 6 روزه اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلاکت رژیم صهیونیستی با موشک نقطه زن

هلاکت رژیم صهیونیستی با موشک نقطه زن