موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - دبيركل حزب الله لبنان - همسان سازي حقوق - حزب الله لبنان - دبيركل حزب الله - شهادت سردار - كاروان ورزش ايران - خارجي هاي فوتبال ايران - بازار تاريخي اراك - طرح هاي اقتصادي - انتخابات فلسطين اشغالي - مبينا فلاح - نوتروني - بازي نفت آبادان و آلومينيوم - هيئت مديره باشگاه پرسپوليس - انتخابات شورها - تنگ كوشك - تخت هاي بيمارستان - مارسل دسايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 13:472022-04-29سياسي

لرستان سراسر علیه اسراییل غاصب و استکبار جهانی+ فیلم و عکس


  از شب گذشته بسیاری از گروه های مردمی در کنار نهادهای انقلابی و تشکل های مردم نهاد برای اجرای هر چه باشکوه تر ویژه برنامه های این روز در مسیرها مستقر شده اند.

  آری روز قدس در قرن جدید است و بسیاری از مردم در مبادی مسیرهای اعلام شده گرد هم آمده اند تا یک بار دیگر با قاطعیت تمام در حمایت از فلسطین و جهان اسلام و اتحاد مسلمانان تلاش کنند و به حول و قوه الهی این انقلاب را به امام و صاحب عصر(عج) تحویل دهند.

امروز زن و مرد، پیر و جوان، همه به میدان آمده اند؛ شیاطین بزرگ و کوچک درصدد اغوای این مردمند اما هر بار تیرشان به سنگ می خورد و مردم با حضورشان ثابت می کنند که حزب علی ماندگار است.

هر روز در محافل سیاست گذاری دشمنان اسلام یک توطئه طراحی می شود اما هر بار ملت همیشه در صحنه ایران پاسخی کوبنده تر و قاطع تر به آن می دهند.

پیام این مردم آن است که اینک در زمانی که جنگ نرم علیه ما سخت تر شده، ما هم قوی تر شده ایم و هر روز درخت انقلاب تنومندتر می شود و به امید نابودی توده سرطانی اسراییل و قبطیان و آزادی فلسطین و قدس شریف هرگز از پای نمی نشینیم.

  حضور مردم در تمامی مسائل حلال مشکلات بوده و هیچ جایگزینی ندارد، هنر اصلی انقلاب نیز همین است و به امید آزادی قدس شریف باز هم به میدان آمده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لرستان سراسر علیه اسراییل غاصب و استکبار جهانی+ فیلم و عکس

لرستان سراسر علیه اسراییل غاصب و استکبار جهانی+ فیلم و عکس