مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 13:572022-04-29سياسي

رژیم غاصب صهیونیستی سمبل ظلم در جهان است


رژیم غاصب صهیونیستی سمبل ظلم در جهان است بنابراین روز قدس متعلق به همه بشریت و همه کسانی است که می خواهند آزادانه و شرافتمندانه زندگی کنند.

- ، علی احمد زاده در جمع راهپیمایان در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) یاسوج گفت: به فرموده امام (ره) روز قدس روز فلسطین نیست، بلکه اسلام و حکومت اسلامی است.

احمدزاده تاکید کرد: روزی که متعلق به همه بشریت و آزادی خواهان است و هر کسی ادعای مبارزه با ظلم را دارد در این روز پرچم به دست علیه رژیم صهیونیستی شعار دهد و قیام کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند ماجرای فلسطین مهمترین و زنده ترین مسئله امت اسلامی است، این مسئله مربوط به مسلمان نیست بلکه مربوط به همه آزادی خواهان جهان است.

وی ابراز داشت: ما به وعده الهی شکی نداریم، دور تازه ای از تحول و حادثه بزرگ و تغییری در وضعیت جهان را شاهد خواهیم بود و آن تشکیل حکومت الهی و توحیدی امام زمان (عج) است.

وی با بیان اینکه، هدف اسراییل و دیگر کشورهای هم پیمانش جلوگیری از حکومت الهی و توحیدی امام زمان است، گفت: آنها می دانند این حکومت الهی و تاریخی در خاورمیانه و خلیج فارس شکل می گیرد بنابراین همه امکانات خود را برای مقابله با این حکومت توحیدی و الهی به کار گرفته اند تا این حکومت تشکیل نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم غاصب صهیونیستی سمبل ظلم در جهان است

رژیم غاصب صهیونیستی سمبل ظلم در جهان است