مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 13:572022-04-29سياسي

فلسطین پشتیبان دارد/ روز قدس مبارزه با جهان استکبار است


جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور با بیان اینکه فلسطین امروز در دنیا حامی و پشتیبان دارد گفت: آرمان ملت ما نسبت به ملت فلسطین نگاه به مردم آزادی خواه جهان و مبارزه با استکبار جهانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، ظهر امروز حجت الاسلام والمسلمین طیبی فرد جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور در سخنرانی مراسم روز قدس گفت: امروز با تدبیر اندیشمندانه امام عظیم الشأن انقلاب به عنوان روز قدس برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین نامگذاری شد؛ از زمانی که اشغالگران با طرح های انگلیسی و آمریکایی ملت مظلوم فلسطین را آواره و قتل و عام کردند قریب به 75 سال می گذرد، طراحی دشمن این بود چند سالی زیر فشار و اهرم ها مسئله فلسطین به فراموشی سپرده شود.

وی افزود: رژیم های منطقه و رژیم شاه با به رسمیت شناختن اسراییل و اسباب تثبیت و ماندگاری این رژیم را فراهم کرد اما به برکت وجود امام خمینی(ره) ناگهان زلزله سیاسی بزرگی به نام انقلاب اسلامی به وقوع پیوست و تمام توطئه های دشمن را از بین برد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور ادامه داد: از سال 1342 که امام حرکت را آغاز کرد و در سخنرانی علیه شاه بیش از 15 مرتبه نام شاه و در کنارش بیش از 18 مرتبه سخن از رژیم اسراییل به میان می آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسطین پشتیبان دارد/ روز قدس مبارزه با جهان استکبار است

فلسطین پشتیبان دارد/ روز قدس مبارزه با جهان استکبار است