مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 14:222022-04-29سياسي

مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی تنها راه مردم فلسطین است


مردم فلسطین در سرزمین های اشغالی به خوبی دریافتند که تنها راه شکست اسراییل، مقاومت و صبر در مقابل رژیم صهیونیستی است.

- حجت الاسلام سیدعلی رضوی نسب در خطبه های آخرین نماز جمعه ماه رمضان سال جاری به میزبانی آستان مقدس امامزاده سید ابوالقاسم (ع) شهر بسطام ضمن تشکر از حضور پرشور مردم روزه دار در راهپیمایی روز قدس بیان داشت: مردم فلسطین در سرزمین های اشغالی به خوبی دریافتند که تنها راه شکست، مقاومت و صبر در مقابل رژیم صهیونیستی اسراییل است.

وی با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس، پشت دوست داران فلسطین را گرم کرد، افزود: وعده الهی محقق خواهد شد و اسراییل محکوم به نابودی است.

امام جمعه بسطام در ادامه با اشاره به وضعیت اقتصادی مردم خطاب به مسئولان گفت: بسیاری از مردم با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشته اند، در حالی که اخبار ناراحت کننده ای در خصوص احتکار، گرانی و قاچاق به گوش می رسد، لذا دولتمردان نسبت به این مردم انقلابی که برای دفاع از دین همیشه سنگ تمام گذاشته اند وظایف خود را به درستی انجام دهند.

رضوی نسب با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم و تسلیت به مناسبت فوت رییس آموزش و پرورش منطقه بسطام ابراز داشت: معلمی شغل انبیا است و معلمان نیز مظهر تعلیم و تربیت ذات اقدس الهی هستند و باید نسل های آینده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی تنها راه مردم فلسطین است

مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی تنها راه مردم فلسطین است