مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 14:322022-04-29سياسي

اساس تشیع، انقلاب و ایران حمایت از فلسطین است


رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه اساس تشیع، انقلاب و ایران حمایت از فلسطین است، گفت: قدس شریف آرمان همه مسلمانان محسوب می شود.

- ، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی شاهرودی ظهر جمعه در پایان راهپیمایی روز قدس سمنان و در سخنرانی به میزبانی مصلای این شهر با طرح این پرسش که ما چرا از فلسطین حمایت می کنیم، تاکید کرد: اساس تشیع، انقلاب و ایران حمایت از فلسطین است.

وی با بیان اینکه قدس آرمان الهی مسلمانان است، افزود: ما وظیفه حمایت از فلسطین را داریم و اگر بر این عقیده نبودیم مشخص نیست چه اتفاقاتی در منطقه رخ می داد زیرا دشمنان در دو بعد برای منطقه و کشورمان نقشه کشیده بودند نخست راهبرد فرهنگی آمریکا مقابله با انقلاب اسلامی در راستای ایجاد اسلام سکولار بود و دوم راهبرد نظامی غرب که راه اندازی جنگ ها در خاور میانه مثل غزه، 33 روزه لبنان، افغانستان، عراق و… بود.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه ولایت فقیه و رهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی است که توانسته در پس این تهدیدات انقلاب اسلامی ایران را حفظ کند، ابراز کرد: در 200 سال اخیر همیشه ایران در تجاوزها تجزیه شده و گوشه ای از آن کم شده است اما به برکت انقلاب اسلامی امروز در اوج اقتدار قرار داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساس تشیع، انقلاب و ایران حمایت از فلسطین است

اساس تشیع، انقلاب و ایران حمایت از فلسطین است