مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 14:372022-04-29سياسي

110 هزار مسئله محلات کشور توسط ائمه جماعت احصا شده اند / انتخاب 100 امام محله برتر


11 هزار امام جماعت در سطح کشور در سامانه ای مهرواره اوج ثبت نام کردند که منجر به شناسایی و ثبت 11 هزار مسئله مرتبط با محلات در سامانه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر ابتدای ماه محرم سال گذشته نسبت به مساجد و خادمان مساجد دستوری صادر فرمودند که خدمت رسانی به مردم از طریق مساجد باید به اوج خود برسد و در این راستا بنیاد هدایت اقدام به طراحی سلسله عملیات هایی در 8 مرحله کرد.

وی افزود: مهرواره اوج در 8 گام شامل مناطق اهل تسنن طراحی و اجرا شد، گام نخست لبیک گویی به فرمان رهبری که تاکنون 5 هزار مسجد، امضای الکترونیکی آن را انجام داده اند، گام دوم آمایش مساجد بود چراکه آمار دقیقی از وضعیت مساجد کشور نداشتیم خوشبختانه اطلاعات 60 هزار مسجد کشور به کمک کارشناسان فرهنگی و راهیاران طرح جمع آوری شد، گام سوم توانمندسازی شبکه راهیاری از طریق تولید علم و احصای ظرفیت ها بود، گام چهارم برگزاری نشست های هفتگی شبکه امامت در شهرهای مختلف بود که از استان کرمان این نشست ها شروع شد.

دبیر مهرواره اوج در تشریح گام های بعدی طراحی و اجرا شده، خاطر نشان کرد: گام پنجم طرح، حل کردن مسائل و مشکلات مردم توسط مساجد و همچنین ارائه تجربیات آنان به دیگران، گام ششم ارزیابی فعالیت امامان و گام هفتم تحریم امامان شاخص در سطح شهرستان، استان و کشور به صورت معنوی و در نهایت نیز گام هش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

110 هزار مسئله محلات کشور توسط ائمه جماعت احصا شده اند / انتخاب 100 امام محله برتر

110 هزار مسئله محلات کشور توسط ائمه جماعت احصا شده اند / انتخاب 100 امام محله برتر