مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 14:422022-04-29سياسي

بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های خراسان جنوبی خالی از بیمار کرونایی شد


دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی اظهار کرد: برای اولین بار بعد از شیوع کرونا هیچ گونه بیمار کرونایی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های استان بستری نیست و این بخش بدون بیمار کرونایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا شریف زاده، امروز جمعه 9 اردیبهشت به رسانه های گروهی اعلام کرد: در شبانه روز گذشته مجموعا از 152 آزمایش مولکولی تشخیص کرونا در استان و تست سریع انجام شده 22 مورد مثبت جدید شناسایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: از این تعداد 2 مورد از بشرویه، 7 مورد از بیرجند، یک مورد سربیشه، 4 مورد از طبس، 2 مورد فردوس و 6 مورد از قاین شناسایی شدند و از شهرستان های خوسف ، درمیان، زیرکوه، سرایان و نهبندان مورد جدیدی از ابتلا به کرونا گزارش نشد.

به گفته وی در حال حاضر 16 بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان های خراسان جنوبی بستری هستند که 6 نفر کرونا مثبتند.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در استان با بیان اینکه برای اولین بار از ابتدای شیوع کرونا موردی از بیماران کرونایی در icu بیمارستانهای استان بستری نیست و مریض بدحال کرونایی نیز وجود ندارد، افزود:  در شبانه روز گذشته مورد جدیدی از فوت ناشی از این بیماری نیز گزارش نشد و  همچنان دهمین روز بدون فوتی در استان سپری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های خراسان جنوبی خالی از بیمار کرونایی شد

بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های خراسان جنوبی خالی از بیمار کرونایی شد