مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 14:522022-04-29سياسي

جمهوری اسلامی باید برای معلم مایه بگذارد/بهینه سازی آب را به کشاورزان آموزش دهید


امام جمعه رشت با تأکید بر جایگاه معلم و توجه ویژه به حرمت آنان گفت: امسال به خاطر کاهش نزولات آسمانی اذیت آب پشت سر نصف است لذا برای مدیریت این موضوع باید بهینه سازی آب توسط مسؤولین به کشاورزان آموزش داده شده و مسؤولان باید خود را در کنار کشاورزان قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت در مصلی این شهر با گرامیداشت روز قدس به عنوان یکی از تدابیر هوشمندانه معمار کبیر انقلاب اسلامی اظهار کرد: اگر یک مسلمانی در یک نقطه ای از دنیا دردمند باشد، مسلمانان باید خود را شریک دردهای آن مسلمان بداند چراکه این نگاه، منشور امت اسلامی است.

  وی با اشاره به اینکه باید با نگاه دینی یا انسانی باید به مسئله ظلم به فلسطین اندیشید، گفت: نسل امروز مبارز فلسطین، نسلی است که متأثر از انقلاب اسلامی ایران به مقابله با اشغالگران می پردازد اما نکته اینجاست که مجامع بین الملل از همان روزهای آغازین نه تنها قدمی برنداشتند بلکه بر آوارگی و مظلومیت این مردم افزودند و برخلاف شعارهای حقوق بشری که می دهند، بر ظلم به این مردم افزودند.

  امام جمعه رشت با بیان اینکه خائنان به اهداف فلسطین در سال 1993 در نشستی به جای نبرد مسلحانه به پذیرش گفتگو درباره فلسطین پرداختند و این مسئله آغاز ویرانگری ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری اسلامی باید برای معلم مایه بگذارد/بهینه سازی آب را به کشاورزان آموزش دهید

جمهوری اسلامی باید برای معلم مایه بگذارد/بهینه سازی آب را به کشاورزان آموزش دهید