مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 14:572022-04-29سياسي

فلسطین مسئله اول جهان اسلام است


نماینده دامغان در مجلس با بیان اینکه فلسطین مسئله اول جهان اسلام است، گفت: تنها راه حل مسئله فلسطین مقاومت و ایستادگی مسلمانان است.

- ، علی اکبر علیزاده برمی در پایان راهپیمایی روز قدس دامغان و در سخنرانی به میزبانی مصلای این شهر با بیان اینکه تمام کوشش شیطان از ابتدای خلقت برای انحراف بشریت بوده است، ابراز کرد: نتیجه تمام تلاش و کوشش شیطان ایجاد و راه اندازی تمدن غرب در منطقه است.

وی با بیان اینکه روز جهانی قدس، روز حق در مقابل باطل است، افزود: نباید فراموش کرد که فلسطین مسئله اول جهان اسلام است همچنین این روز، تنها روز حمایت از فلسطین نیست بلکه روز تمام جهان اسلام محسوب می شود.

نماینده دامغان در مجلس با بیان اینکه آمریکا و اسراییل نابود شدنی هستند و با این نابودی زمینه ظهور ولی عصر امام زمان (عج) فراهم می شود، بیان کرد: تنها راه حل مسئله فلسطین مقاومت و پیروزی است.

علیزاده برمی با بیان اینکه تمدن غرب تجربه پیشرفت شیطان است و این تمدن همه بشریت را گمراه می کند، بیان کرد: اصلی ترین مانع دشمنان که نگذاشته تا کنون موفق باشد، وجود فرهنگ غنی دینی و اسلامی است وی با بیان اینکه اصلی ترین مشکل آمریکا و اسراییل، جهان اسلام است، گفت: نبرد با اسراییل نبرد بین دو ملت نیست بلکه نبرد بین تمدن اسلام و تمدن شیطان محسوب می شود و لذا از ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسطین مسئله اول جهان اسلام است

فلسطین مسئله اول جهان اسلام است