مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 14:572022-04-29سياسي

سردار اهوازیان: رزمندگان فلسطینی در دفاع مقدس کنار ما می جنگیدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند سردار عبدالفتاح اهوازیان ظهر امروز در مراسم راهپیمایی مردم نهاوند به مناسبت روز قدس اظهار کرد: فلسطینی ها و بچه های مقاومت در دوران دفاع مقدس در کنار رزمندگان ما بودند اما برخی نفوذی های آن زمان نمی گذاشتند که این مساله به گوش مردم ما برسد تا آنها بدانند فلسطینی ها به دفاع از کشور ما پرداخته اند.

وی به رشادت های سردار سلیمانی در مبارزه با رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: در دورانی که کسی نمی توانست وارد غزه شود سردار سلیمانی وارد آن جا شد و دستور داد که 700 کیلومتر تونل زیرزمینی زده شود.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه سردار سلیمانی تکنولوژی را وارد غزه کرد و امروز حزب الله با استفاده از همین سیاست صاحب تانک و موشک شده و خود نیز آن را تولید می کند گفت: فلسطینی ها قدر حاج قاسم را دانستند و در جریان دفاع از حرم در سوریه تیپی تشکیل دادند و در کنار رزمندگان ما از حرم دفاع می کنند.

وی با بیان اینکه به برکت همین مجاهدت های سردار سلیمانی امروز پرچم ایران در قدس برپا شده و ایران برای دنیا شناخته شده است افزود: لشکر گولانی که قوی ترین لشکر اسراییل است آنقدر در برابر جبهه مقاومت دچار وحشت است که با شنیدن صدای آژیر خطر دچار هراس شده و تعداد زیادی از آنها نیز بدون هیچ مقاومتی پا به فرار می گذارن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار اهوازیان: رزمندگان فلسطینی در دفاع مقدس کنار ما می جنگیدند

سردار اهوازیان: رزمندگان فلسطینی در دفاع مقدس کنار ما می جنگیدند