مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 15:022022-04-29سياسي

حمایت از مردم فلسطین موجب دلگرمی آنان در ادامه راه می شود


مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه سوادکوه حمایت از مردم مظلوم فلسطین را موجب دلگرمی آنان در ادامه راه و مقابله با رژیم غاصب اسراییل دانست.

- ، حجت الاسلام محمد حسن زاده، در مراسم روز قدس در جمع مردم سوادکوه با اشاره به آیات الهی خطاب به پیامبر اسلام مبنی بر عدم تبعیت از یهود و نصارا، گفت: راه پیامبر اسلام توحید محض و صراط مستقیم و راه یهود و نصارا ختم به شیطان و مسیر بن بست و گمراهی است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سوادکوه، با بیان اینکه طبق آیات قرآن تبعیت از نصارا و یهود موجب می شود تا نصرت الهی شامل حال شما نشود، خاطرنشان کرد: تبعیت از یهود و نصارا دشمنی با اسلام، دستور خدا و پیامبر اسلام است.

وی با اشاره به پیام امام راحل در چهل سال پیش مبنی بر حمایت از مردم مظلوم فلسطین، گفت: این پیام امام نشان از آن دارد که ایشان تا به امروز را نظر داشته است و عبادت و روزه اما بدون همدردی با مسلمانان و هم کیشان مسلمانی نیست و درد برادر مسلمان را داشتن حقیقت اسلام است.

حجت الاسلام حسن زاده با بیان اینکه دشمنان اسلام با تبلیغات، ثروت و ایادی خود تفرقه ایجاد می کنند، بر لزوم وحدت تحت ولایت رهبری تاکید کرد و با اشاره به خطر نفوذ از صدر اسلام تا کنون و وجود رهبری بصیر، مدیر، مدبر، شجاع و جانباز گفت: اما مسلمان چرا این حقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از مردم فلسطین موجب دلگرمی آنان در ادامه راه می شود

حمایت از مردم فلسطین موجب دلگرمی آنان در ادامه راه می شود