مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 15:072022-04-29سياسي

رژیم صهیونسیتی در حکومت جهانی حضرت مهدی( عج) جایگاهی ندارد


امام جمعه آستارا با اشاره به اینکه روز جهانی قدس، یک تاکتیک مؤثر فرهنگی در راستای حمایت از آرمان های فلسطین است، گفت: رژیم صهیونسیتی در حکومت جهانی حضرت مهدی( عج) جایگاهی ندارد.

- ، حجت الاسلام محمد جواد باقری در خطبه های نماز جمعه این هفته آستارا با بیان اینکه در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان قرار داریم، اظهار کرد: از فرصت اندکی که از این ماه پر خیر و برکت مانده بهترین استفاده را کنیم.

امام جمعه آستارا به روز جهانی قدس اشاره کرد و افزود: روز جهانی قدس، یک تاکتیک مؤثر فرهنگی در راستای حمایت از قدس شریف و آرمان های فلسطین است.

وی با اشاره به اینکه شکل گیری اندیشه روز جهانی قدس بر اساس اندیشه و تفکر اسلامی در مقابله و مبارزه با ظالمان و ستمگران بوده است، تصریح کرد: اسلام یک دین جهانی و رسالت حضرت پیامبر (ص) هم رسالت جهانی بوده است و بر اساس همین رسالت، کسی که نسبت به هم کیشان مسلمان خود بی تفاوت باشد مسلمان واقعی نیست.

حجت الاسلام باقری اضافه کرد: در دیدگاه حکومتی حضرت علی (ع) نیز واضح بیان شده است که مردم از دو جهت باید مورد توجه حاکمان خود باشند؛ یا از نگاه برادر دینی و یا از دیدگاه هم نوع انسانی، بر اساس این تعالیم متوجه می شویم که مسئله فلسطین یک مسئله انسانی- اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونسیتی در حکومت جهانی حضرت مهدی( عج) جایگاهی ندارد

رژیم صهیونسیتی در حکومت جهانی حضرت مهدی( عج) جایگاهی ندارد