مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 15:172022-04-29سياسي

عبور موشک های فلسطینی به قلب اسراییل نشاندهنده عظمت اسلام است


امام جمعه قم عبور موشک های فلسطینی به قلب اسراییل و همچنین انجام عملیات جوانان علیه دشمن صهیونیستی را نشان دهنده عظمت اسلام دانست.

- ، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این هفته قم که در مصلی قدس این شهر برگزار شد، با گرامیداشت روز جهانی قدس اظهار داشت: امروز جوانان فلسطینی با اقدامات خود و رسوخ به قلب سرزمین های اشغالی دشمن صهیونیستی را به چالش کشیدند و آنها را زمین گیر کردند که این امر نشان دهنده عظمت اسلام است.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با بیا اینکه روزگاری فلسطینی ها با سنگ به جنگ با رژیم اشغالگر قدس می رفتند افزود: امروز آنها به موشک های نقطه زدن دسترسی پیدا کردند و از پهبادهای ساخت خودشان رونمایی می کنند.

خطیب نماز جمعه قم عنوان داشت: این پیشرفت ها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و با تلاش های حاج قاسم سلیمانی صورت گرفته و جمهوری اسلامی در کنار مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین قرار دارد.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به نفوذ صهیونیست ها در مجامع جهانی ابراز داشت: هر زمان که سازمان های بین المللی می خواهند علیه اقدامات این رژیم اقدام کنند؛ آنها این موضوع را مدیریت می کنند و تا جایی که بر روی انتخابات آمریکا هم تأثیرگذار هستند که البته این شرایط به زودی تغییر خواهد کرد و این شرایط زودگذر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور موشک های فلسطینی به قلب اسراییل نشاندهنده عظمت اسلام است

عبور موشک های فلسطینی به قلب اسراییل نشاندهنده عظمت اسلام است