مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 15:222022-04-29سياسي

«هنر» آرمان فلسطین را زنده نگه داشته است/ توجه هنرمندان به موضوع فلسطین


رییس حوزه هنری خراسان رضوی رشد آثار هنری با محوریت فلسطین را قابل قبول دانست و گفت: «هنر» آرمان فلسطین را زنده نگه داشته است و تنها از طریق هنر و رسانه این موضوع میسر می شود.

- مشهد ـ رییس حوزه هنری خراسان رضوی رشد آثار هنری با محوریت فلسطین را قابل قبول دانست و گفت: هنر آرمان فلسطین را زنده نگه داشته است و تنها از طریق هنر و رسانه این موضوع میسر می شود.

مجید عسگری در گفت وگو با خبرنگار مهر در خصوص تأثیرگذاری آثار هنری بر موضوع فلسطین اظهار کرد: اساسی ترین رسالت هنر، ظرفیت سازی و تأثیرگذاری بر فضای عمومی جامعه است که آثار هنری با محوریت فلسطین توانسته فلسطین و آرمان های آن را زنده نگه دارد.

وی افزود: موضوع مورد اهمیت این است که افکار عمومی نباید از موضوع فلسطین دور شود و این امر از طریق هنر و رسانه میسر است.

رییس حوزه هنری خراسان رضوی بیان کرد: متأسفانه در زمینه محتوا و رفع شبهات کمتر تأثیرگذار بوده ایم که نیازمند انجام کارهای عمیق تر در این خصوص هستیم.

عسگری همچنین در خصوص برنامه های حوزه هنری خراسان رضوی در سال جاری با موضوع فلسطین، خاطرنشان کرد: سال های گذشته حوزه هنری برنامه هایی در این خصوص برگزار کرد از جمله کارگاه نقاشی با همکاری آستان قدس و با محوریت مقاومت که 25 اثر نقاشی در آن توسط هنرمندان ملی و جهانی تولید شد، امس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«هنر» آرمان فلسطین را زنده نگه داشته است/ توجه هنرمندان به موضوع فلسطین

«هنر» آرمان فلسطین را زنده نگه داشته است/ توجه هنرمندان به موضوع فلسطین