مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 15:222022-04-29سياسي

احداث مترو، مطالبه اصلی مردم دشت ورامین در سفر رییس جمهور است


نماینده مردم شهرستان قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: اولین و مهمترین مطالبه مردم دشت بزرگ ورامین مترو است، ناوگان حمل و تقل عمومی و مسأله بهداشت و درمان نیز از دیگر خواسته های به حق این مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستانهای ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در پیش ازخطبه های نماز جمعه قرچک اظهار داشت: خیانت برخی سران کشورهای عربی در سازش با رژیم صهیونیستی و برقراری رابطه با رژیم غاصب خیانت به مردم فلسطین است، رژیم صهیونیستی جز زبان زور چیزی نمی فهمد چراکه دائما در حال گسترش سرزمینی و شهرک سازی با حمایت کشور های استکباری امریکا و انگلیس است.

نوش آبادی گفت: اسراییل شجره خبیثه، غده سرطانی بدخیم بر پیکره جهان اسلام است باید از آن خارج شود، بسیاری از کشورهای اسلامی این رژیم غاصب را به رسمیت نمی شناسند.

نوش آبادی بیان کرد: رسالت بزرگی بر عهده ماست که با این رژیم عاضب اسراییل مقابله کنیم و راه حل مسئله فلسطین محو این رژیم میدانیم، آنهایی که دنبال سازش می روند بدانند تنها راه حل فلسطین نابودی اسراییل است نه مذاکره و سازش با اسراییل، رژیم صهیونستی با توجه به بیداری اسلامی و اگاهی جوانان مومن و انقلابی فلسطین تاب مقاومت در مقابل جبهه مقاومت را ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث مترو، مطالبه اصلی مردم دشت ورامین در سفر رییس جمهور است

احداث مترو، مطالبه اصلی مردم دشت ورامین در سفر رییس جمهور است