مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 15:272022-04-29سياسي

چهره واقعی رژیم غاصب صهیونیستی برای ملت ها روشن شده است


امام جمعه دهاقان با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی خود را در لایه ها و پرده هایی پوشانده اما با هدایت ها و رهبری های امامین انقلاب این لایه ها تک تک کنار زده شدند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهاقان، حجت الاسلام اصغر رضوانی امام جمعه دهاقان ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه شهر دهاقان با تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: مردم دهاقان نیز همزمان با سراسر کشور در حمایت از مردم فلسطین راهپیمایی خوبی انجام دادند.

ویبا بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی خود را در لایه ها و پرده هایی پوشانده اما با هدایت ها و رهبری های امامین انقلاب این لایه ها تک تک کنار زده شدند، گفت: پس  از کنار زده شدن پرده های پنهان رژیم غاصب صهیونیستی، چهره واقعی دشمنان برای همه ملت ها روشن شده است.

رضوانی در ادامه با اشاره به سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلم گفت: امیدواریم که دانش آموزان و سایر اقشار جامعه به نحو احسن از معلمان  قدردانی کنند و دولت نیز به وظایف خود در جهت حمایت از حق و حقوق فرهنگیان عزیز عمل کند.

امام جمعه دهاقان با اشاره به روز کارگر و ضرورت ارج نهادن به زحمات این قشر زحمت کش گفت : امیدواریم مسؤولان به این قشر نیز توجه ویژه داشته باشند تا این عزیزان در زندگی خود به مشکل بر نخورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهره واقعی رژیم غاصب صهیونیستی برای ملت ها روشن شده است

چهره واقعی رژیم غاصب صهیونیستی برای ملت ها روشن شده است