مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 15:472022-04-29سياسي

خارج کردن ملت فلسطین از تنهایی و انزوای بین المللی نتیجه روز جهانی قدس است


نجات ملت فلسطین و قدس شریف از تنهایی و انزوای زجر دهنده بین المللی و ایجاد روحیه اعتمادبه نفس در میان مردم و جوانان فلسطینی نتیجه تدبیر امام(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رضمان به نام روز جهانی قدس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز حجت الاسلام محمد یعقوبی امام جمعه نطنز در خطبه های نماز جمعه نطنز با گرامیداشت روز جهانی قدس اظهار کرد: رژیم غاصب صهیونیستی با این هدف این سرزمین را اشغال کرد که کم کم مسأله اشغال فراموش خواهد شد ولی باگذشت چندین دهه نه تنها این مسأله فراموش نشد، بلکه روز به روز زوال رژیم صهیونیستی نزدیک تر شده است.

وی با گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر تصریح کرد: کارگران در راستای استقلال کشور تلاش می کنند و کارگران ستون فقرات اقتصاد کشور هستند و از این رو باید به قشر کارگر اهمیت داد و قدر کارگران را بدانند و امنیت شغلی کارگران تأمین شود.

یعقوبی با گرامیداشت روز شوراها گفت: شوراها عقل و خرد جمعی یک شهر و روستا هستند که یکی از وظایف مهم شوراها انتخاب شهردار یا دهیار خوب، امانت دار و دارای انضباط مالی است و شوراها نباید دچار موضع گیری های حزبی و جناحی شوند و همه هوش و حواسشان به توسعه و پیشرفت شهر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خارج کردن ملت فلسطین از تنهایی و انزوای بین المللی نتیجه روز جهانی قدس است

خارج کردن ملت فلسطین از تنهایی و انزوای بین المللی نتیجه روز جهانی قدس است